Reklāma

"Lai ēstu labu ēdienu, sudraba dakšiņa nav vajadzīga." - Paul Prudhomme

Nu jau nevienam nav noslēpums, ka internets ir efektīvs reklāmas līdzeklis pat nelielā vietējā tirgū. To sāk apzināties arvien vairāk reklāmdevēju. Mūsdienās internets ļauj elastīgāk plānot reklāmas kampaņas un jūs neesat atkarīgs no preses izdevumu iznākšanas dienas vai no radio un televīzijas auditorijas sadalījuma diennakts laikā. Jūs neesat piesaistīti ne avīžu tirāžai, ne televīzijas skatītāju un radioklausītāju skaitam konkrētajā laikā. Reklāmraksts, kurš tiek ievietots interneta vietnē ir atrodams arī pēc publicēšanas dienas, izmantojot meklētājus. Mūsu gadījumā interesents, meklējot sev interesējošo recepti, ievada atslēgvārdus un nonāk pie receptes, kurā pieminēts konkrētais produkts. Turklāt, reklāmas veids, ko piedāvājam mēs, liecina par reklāmdevēja progresivitāti un viennozīmīgi izceļ viņu uz konkurentu fona.

woman-chef_660_030813041033

Mēs aicinām sadarboties Latvijas pārtikas produktu ražotājus un tirgotājus. Mēs piedāvājam interesantu un efektīvu jūsu piedāvātās produkcijas prezentēšanas veidu. Šāds prezentēšanas veids ir jau iekarojis savu stabilo vietu pasaulē, kā viens no tiešās pārdošanas (Direct selling) paveidiem. Kā tas notiek? Pārtikas tehnologs vai pieredzējis pavārs izstrādā recepti, kurā jūsu produkts tiek izmantots kā receptes sastāvdaļa konkrēta ēdiena pagatavošanā. Pieredzējis ēdienu stilists piemeklē aksesuārus (salvetes,trauki,ziedi,galda klājums) un noformē pagatavoto ēdienu. Profesionāls ēdienu fotogrāfs veic gatavā ēdiena fotografēšanu tā, lai ēdiens izskatītos garšīgi un aicinātu interesentu to pagatavot. Lai ēdiena recepte izdotos, saimniece, kura apskatījusi interesējošo recepti, iegādājoties nepieciešamos produktus izvēlēsies tieši tās sastāvdaļas, kuras minētas receptē, jo bildē redzamais ēdiens ir konkrētās receptes gala rezultāts un tikai, pieturoties pie receptūras, ir garantēts, ka ēdiens izdosies. Mainot sastāvdaļas, ēdiens var neizdodies, kā iecerēts, jo katra ražotāja produkti tomēr atšķiras ne tikai pēc sastāva, bet arī pēc garšas, līdz ar to palielinās konkrētā produkta pieprasījums un noiets. Šis princips nedarbojas tikai vienā gadījumā – ja ieteiktais produkts nav nopērkams saimnieces iecienītākajā (tuvākajā) tirdzniecības vietā.

Piedāvājam sadarbību arī reklāmas jomā. Rekomendējam mūsu lielisko sadarbības partneri, ēdienu stilisti un fotogrāfi Viktoriju – www.fotofabrika.lv

Kvalitatīvs ēdiena foto, kurā redzams konkrēts produkts vizuāli un emocionāli ietekmē patērētājus. Tieši tirdzniecības vietās tiek pieņemti ap 60% lēmumu par pirkumiem.

Kāpēc skaistu ēdienu bildes rosina iekāri – psihoterapeites viedoklis
„Ēšanas procesā darbojas visas maņas,” atzīst psihoterapeite Indra Majore-Dūšele, „skatoties skaistu ēdienu bildes, attēli rosina kāri. Receptes apraksts tā nespēj uzrunāt garšas kārpiņas kā kārdinoša fotogrāfija. To aplūkojot, pabarojam iztēli, un, tā kā lielākajai daļai no mums steigas iespaidā uzturs ir vienveidīgs, pavārgrāmatas vai žurnāli dod impulsu vēlmei mēģināt kaut ko pamainīt un ēst daudzveidīgāk.

Ēšana kā nekā ir viena no cilvēka pamatvajadzībām, kuru nevar apiet. Tas ir arī sociāls rituāls – tā ir daļa no komunikācijas. Tikpat labi maltīte jubilejās ir veids, kā parādīt savu sociālo statusu vai palepoties ar mājsaimnieces prasmēm. Par apsēstību ēšana kļūst tad, ja ap to sāk centrēties gandrīz viss. To var izraisīt, piemēram, emocionālas problēmas. Ēšana ir pamatkomforta avots, pie kā psiholoģiski smagos brīžos gribas pieķerties.” (citāts no www.kasjauns.lv)

Ar prieku atbildēsim uz jūsu jautājumiem un izrunāsim sadarbības iespējas.

Biežāk uzdotie jautājumi

Kur var dabūt bonappetit.lv logotipu grafiskā formātā?

Te tas būs → Lejuplādēt

Cik maksā reklāmas vieta jūsu portālā?

Mēs nepārdodam reklāmas vietas vai banerus. Mēs rodam sadarbības partneriem piemērotākos risinājumus mērķauditorijas uzrunāšanai. Katrs piedāvājums tiek gatavots individuāli ņemot vērā klienta darbības jomu, vēlamos mērķus un atvēlētos līdzekļus.

Kas ir jūsu auditorija?

Mūsu portāla soc. tīkliem seko vairāk kā 25 000 interesentu. Tie ir ekonomiski un sabiedriski aktīvi cilvēki ar vidējiem un augstiem ienākumiem. Tie ir cilvēki kuri vēlas dzīvot veselīgi un seko līdzi aktuālākajiem notikumiem kulinārijas pasaulē. Mūsu portāla apmeklētājiem patīk gatavot un tie spēj novērtēt kvalitatīvu produktu.