Esi sveicināts eksperimentu žurnālā Bon Appetit.lv !
Tas, ka lasi šo sadaļu jau vien norāda, ka esam tevi ieinteresējuši. :) Par to mums liels prieks!
Tagad mums pēc visiem pašreklāmas likumiem vajadzētu izriest krūtis un saukt, ka esam labākie un visādos citādos faktoros vadošie... Nu bet mēs to nedarīsim. Mēs nesakām, ka esam izgudrojuši jaunu velosipēdu, bet gan apgreidojuši un piemērojuši to mūsu vajadzībām. Noteikti! Mums te patīk, mums patīk tas, ko mēs darām un mēs ceram, ka patiks ari jums!
Mēs lepojamies ar savu darbinieku profesionalitāti. Mums ir svarīgi ne tikai lai pie mums publicētās receptes un eksperimenti apmierinātu kāda ziņkāri, bet arī lai mūsu ieteikumi palīdzētu pagatavot kādu neaizmirstamu maltīti !
Pievienojies mūsu draugiem un kļūsti par šo eksperimentu līdzautoru!
Laipni lūgti visi tie, kuriem ēdiena gatavošana nav tikai pienākums vai nepieciešamība, lai izdzīvotu.
Jums patīk gatavot, uzzināt jaunas receptes, izzināt jaunas garšas un jūs nebaidāties virtuvē eksperimentēt?! Tad mēs varam būt Draugi! Mēs eksperimentēsim, izzināsim, gatavosim un, galvenais, dalīsimies piedzīvotajā ar tevi! Seko jaunumiem, izsaki savu viedokli un eksperimentē! Piešķir savam ēdienam šķipsniņu pozitīvu emociju. Tā garšos labāk! ;)
Ja vēl prātojiet vai sadarboties ar mums, apskatiet šos foto!
Uzņēmējs, kurš vēl nav uzsācis sadarbību ar Bon Appetit.lv |
Mūsu sadarbības partneris |
|
|
|
Reklāmdevējiem
Internets ir efektīvs reklāmas līdzeklis pat nelielos vietējos tirgos. To sāk apzināties arvien vairāk reklāmdevēju. Mūsdienās internets ļauj elastīgāk plānot reklāmas kampaņu un jūs neesat atkarīgs no preses izdevumu iznākšanas dienas vai no radio un televīzijas auditorijas sadalījuma diennakts laikā. Jūs neesat piesaistīti ne avīžu tirāžai, ne televīzijas skatītāju un radioklausītāju skaitam konkrētajā laikā. Reklāmraksts, kurš tiek ievietots interneta vietnē ir atrodams arī pēc publicēšanas dienas, izmantojot meklētājus. Mūsu gadījumā interesents meklējot sevi interesējošo recepti ievada atslēgvārdus un nonāk pie receptes, kurā pieminēts konkrētais produkts. Turklāt, reklāmas veids, ko piedāvājam mēs, liecina par reklāmdevēja progresivitāti un, viennozīmīgi, izceļ viņu uz konkurentu fona.
Mēs aicinām uz sadarbību Latvijas pārtikas produktu ražotājus un pārtikas produktu tirgotājus. Mēs piedāvājam interesantu un efektīvu jūsu piedāvātās produkcijas prezentēšanas veidu. Šāds prezentēšanas veids ir populārs pasaulē, kā viens no tiešās pārdošanas (Direct selling) paveidiem.
Kā tas notiek? Pārtikas tehnologs vai pieredzējis pavārs izstrādā recepti, kurā jūsu produkts tiek izmantots kā receptes sastāvdaļa konkrēta ēdiena pagatavošanā. Pieredzējis foodstilists piemeklē aksesuārus (salvetes,trauki,ziedi,galda klājums) un noformē pagatavoto ēdienu. Profesionāls ēdienu fotogrāfs veic gatavā ēdiena fotografēšanu tā, lai ēdiens izskatītos garšīgi un aicinātu interesentu to pagatavot. Lai ēdiena recepte izdotos, saimniece, kura apskatījusi interesējošo recepti, iegādājoties nepieciešamos produktus izvēlēsies tieši tās sastāvdaļas, kuras minētas receptē! Jo bildē redzamais ēdiens ir konkrētās receptes gala rezultāts un tikai pieturoties pie receptūras ir garantēts ka ēdiens izdosies. Mainot sastāvdaļas ēdiens var nesanākt tāds kā iecerēts, jo katra ražotāja produkti tomēr atšķiras ne tikai pēc sastāva, bet arī pēc garšas. Līdz ar to palielinās konkrētā produkta pieprasījums un noiets. Šis princips nedarbojas tikai vienā gadījumā - ja ieteiktais produkts nav nopērkams saimnieces iecienītākajā (tuvākajā) tirdzniecības vietā.
Kvalitatīvs ēdiena foto, kurā redzams konkrēts produkts vizuāli un emocionāli ietekmē patērētājus. Tieši tirdzniecības vietās tiek pieņemti ap 60% lēmumu par pirkumiem. Sadarbībā ar kompāniju "Octagon Design Studio"mēs piedāvājam atrisināt visus jautājumus, kuri saistīti ar kvalitatīvu un estētiski mūsdienīgu iepakojuma izveidi.
Rakstiet mums un lai jums mugurā noskatās jūsu konkurenti!
Par sadarbību rakstiet - info@bonappetit.lv |