Kādā no rudenīgajām dienām nolēmām, ka jāuzēd kas karstāks. Nosaukums “Grila Bode” likās pietiekami karsts, lai mūsu recepšu portāla sadaļas “Laboratorija” eksperti dotos tieši uz šo vietu. Devāmies turp - Juglas iela 15a, Rīgā.
Jāsaka, vienam no mūsu ekspertu komandas šī vieta (Jugla - Teika) saistās ar jaunības dienu atmiņām… un tika izteikts minējums, ka tieši šajā vietā kādreiz (LPSR laikos) jau darbojās šašlika un izlejamā alus tirdzniecības vieta - “Шашлык и пиво” (krievu val.).
Nu tad mums apmēram skaidrs ko gaidīt, jo šādas zināmā mērā tieši nostaļģiju uzjundījošas vietas jau ir apmeklētas - Lasīt rakstu.
Apmeklējām “Grila Bode” tieši pusdienas laikā, pirms 15:00. Ienākot sapratām, ka var doties gan pa labi (tur gan galdiņu mazāk), gan pa kreisi. Pa ceļam ievērojām uz viena galdiņa samestas ēdienu un dzērienu kartes. Paši paņēmām un piesēdām pie brīva galdiņa. Vēlamies atzīmēt, ka brīvi galdiņi bija tikai divi un mēs bijām trāpījuši tā saucamajā “karstajā laikā” un to pavisam drīz izjutām uz “savas ādas”…..
Un tagad par pašu šašliku. Pirmkārt, tas bija knapi remdens. Otrkārt, dažāda izmēra gabaliņi, kas kvalitatīvam šašlikam nav pieļaujams, jo cepšanas laikā dažāda izmēra un biezuma gaļas gabaliņi cepas nevienmērīgi. Ko arī apliecināja tālākā degustācija. Turklāt, šašliks bija piededzis un tas ir pieļaujams vien čomu tusiņā, kur arī pacelt zālē iekritušu gaļas gabaliņu nav nekas nosodāms.
Mazākie gabaliņi bija sausi, bet pāris lielākie baudāmi. Pēc mirkļa mēs jums atklāsim šāda šašlika gatavošanas noslēpumus. Pēc trim minūtēm atnestie frī kartupeļi patiesi bija karsti! Šašlika porcijā pievienotos salātus (rīvēts kāposts, korejas burkāns (tipa) un sīpolu gredzeni bija praktiski svaigi - vienkārši sarīvēti un salikti uz šķīvja - tāds “sveiciens veģetāriešiem”).
Ko nevar teikt par papildus pasūtīto dārzeņu izlasi - par vienu eiro jūs iegūstat pietiekami iemarinētas dārzeņu piedevas. Taču šašlika porcijā esošās piedevas bija svaigas! Varbūt iemarinētās piedevas vienkārši bija beigušās?! Nebijām nākuši uz vegānu salidojumu, tāpēc svaigie dārzeņi palika šķīvī. Viesmīle redzot ka šķīvjos palikuši 80% ēdiena nemaz nešķita izbrīnīta un pat nepajautāja, vai viss patika, vai viss bija labi….. Tas ļāva mums saprast, ka šādi pilni šķīvji uz virtuvi atgriežas visai regulāri.
Par burgeriem - tie patiešām bija garšīgi, sulīgi un kvalitatītvi! Ja reiz dzīves GPS jūs kādreiz piespiedīs šajā vietā iegriezties, burgerusi variet sūtīt puslīdz droši.
Mūsu prognozes daudzos gadījumos ir piepildījušās un arī šoreiz mēs ļausimies izteikt savu subjektīvo viedokli. Ja iestādes īpašnieki krasi nemainīs attieksmi un nepieprasīs no darbiniekiem atbildīgu rīcību pret produkcijas gatavošanu, apmeklētāju plūsma pamazām saruks, līdz izzudīs pavisam. Mūsdienās cilvēki balso ar saviem maciņiem un uz mūsu maciņiem “Grila Bode” nu jau var necerēt.
P.S.
22.11.2016. vakarā, mūsu Facebook lapā sāka nākt cilvēki un mazināt lapas reitingu. Tas nozīmē ka esam uz pareizā ceļa un mūsu darbinieku fiksētās nepilnības iestādē tracina tās vadību un darbiniekus. Vērsāmies ar ziņojumu pie “Grila Bode”, izmantojot facebook lapas iespējas. Ziņojums zemāk.
Nu vāks! Atstāt gaļu nepieskatītu uz grila! Es pat neesmu pavārs un zinu ka tā nevar. Bet ar to ka neatnes pasūtīto visiem uzreiz grēko daudzas kafejnīcas. Paldies par rakstu. Tieši gribēju zināt vai ir vērts iet.
Ko PVD saka par šādu pārtikas gatavošanu šķūnī? Tur jau tipat labi jebkurš kaķis vai žurka var to gaļu pagaršot. Pretīgi.
Gaļu drīkst gatavot arī šķūnī, bet atstāt to nepieskatītu gan nedrīkst!
Tā gan ir attieksme pret produktu. Es tādus cepējus atlaistu no darba. Šašliku pats cepu. Reti kur to māk izdarīt labi.
Nu man arī te bija jāatnāk, lai saprastu kam taisnība. Pamanīju facebook ka sācies kariņš. Nu jau te arī izlikts”P.S.”. Teikšu tā, raksts ir subjektīvs, bet korekts. Ja tā var sacīt - šī kriika ir konstruktīva un balstīta TIKAI uz faktiem. Pamatošu kāpēc.
Kas ir konstruktīva kritika – kritika, kuras mērķis ir kaut ko uzlabot, lai sasniegtu labākus rezultātus nākotnē. Vērsta uz konkrētu darbinieku rīcību (vai šajā gadījumā uz neprofesionālismu), nevis cilvēku pašu. Vairāk kā atbalsts vai palīdzība uzņēmumam, pret kuru kopumā ir pozitīva attieksme. Skats no malas. Kritikas izteicējs ir ieinteresēts darbību pozitīvā rezultātā.
Kritizējot ir svarīgi vienmēr norādīt arī to, kas ir labi, kas ir pozitīvi, veiksmīgi izdarīts. Un rakstā ir minēti lieliski burgeri! Tos raksta autori pat iesaka!
Ja uzklausot kritiku, gribas agresīvi aizsargāties, tad kritizētais ir emocionāli noreaģējis uz to, ko otrs saka, un sāk izmantot dažādus pašaisardzības paņēmienus – gribu arī nolikt pie vietas, parādīt savu pārākumu. Sākas cīņa un tā nav konstruktīva rīcība. To kā mēs uztveram kritiku nosaka arī mūsu pašnovērtējums….. Šoreiz stājos portāla pusē. Lai miers virs zemes!
Cik jums samaksaja par tekstu???
Laiks iesaistīt KNAB un NATO!
Biju šajā iestādījumā vienu reizi un iespējams, neizvēlējos pareizo ēdienu. Vistas gaļas šašliks bija sauss. Izlasot rakstu pieļauju iespēju ka arī manu šašliku vienkārši pameta uz grila un atnesa to šādi nomocītu. Tad jau labāk uz Mangaļu šašličku aizbraukt.