“ELVI” kur pārdevējām vēmiens nāk

Vēlamies mūsu sadaļas “Laboratorija” lasītājus informēt par kādu incidentu, kurš notika 17.06.2017g. “ELVI” veikalā Ainažu ielā 28a, Saulkrasti.

Kāda ģimene nolēma iepirkties minētajā veikalā un, pieejot pie gaļas nodaļas, palūdza pārdevēju sagriezt izvēlēto kūpināto gaļu. Taču notika kas negaidīts. Uz pircēju lūgumu pārdevēja atbildēja: “Es gaļu šodien vairs negriežu”! Tika pajautāts kāpēc? Uz ko tika sniegta ne mazāk pārsteidzoša atbilde: “Es šodien iegriezu pirkstā un man no tās gaļas jau vēmiens nāk……
Lieki piebilst, ka pēc šāda komentāra vēlme iegādāties konkrēto pārtikas produktu mazinās un vispār zūd jebkura iepirkšanās kāre.
Protams, mēs respektējam un cenšamies saprast, ja cilvēks nejūtas labi (iemesli var būt dažādi) un pārdevējai tika pavaicāts vai tad nevajadzētu doties atpūsties, jo ja ir traucēta veselība un pārdevējs netiek galā ar tiešajiem darba pienākumiem, ir nepieciešama atpūta. Uz ko saņēmām it-kā jau loģisku pretjautājumu “Kurš tad strādās”?! Tika arī pajautāts, vai tad nevar kāds cits darbinieks nākt un strādāt sasirgušās darbinieces vietā vai nu vismaz palīdzēt, uz ko tika atbildēts, ka ja pircējam vajag, tad jau var pasaukt. Bet vai tiešām pircējam to vajag?

Veikala vadībai ar darbinieci ir noslēgts darba līgums. Ar darba līgumu darba devējs un darbinieks nodibina savstarpējās darba tiesiskās attiecības. Darbinieks uzņemas; veikt noteiktu darbu, pakļauties noteiktai darba kārtībai un darba devēja rīkojumiem. Savukārt, darba devējs uzņemas maksāt nolīgto darba samaksu, nodrošināt taisnīgus, drošus un veselībai nekaitīgus darba apstākļus. Ņemot vērā minēto situāciju - kāds nav pildījis savas saistības.

Patieso iemeslu šādai pārdevējas rīcībai mums neizdevās noskaidrot. Gan veikala vadītāja uz tālruņa zvaniem neatbild, gan zīmola “ELVI” īpašnieku birojs Rīgā komentārus nesniedz….

Lai kāds arī būtu iemesls šādai zīmola “ELVI” diskreditējošai rīcībai, pircējiem viss noskaņojums un iepirkšanās prieks tika neglābjami sabojāts.

Un nu par zīmolu “ELVI” runājot, mums ir zudusi ticība, ka šī zīmola veikali tiešām darbojas atbilstoši sauklim “PAR SAVĒJIEM”! Vai nu tie “savējie” arī ir šādi darbinieki, kuru visatļautību vadība visādi piesedz un nemotivē par šādu rīcību kaut-vai atvainoties.

Raksta noformēšanai izmantots publicitātes foto.

, , , ,

5 komentāri pie “ELVI” kur pārdevējām vēmiens nāk

  1. Gints 27.06.2017 @ 10:03 #

    Nevajag iepirkties visādos kaktu veikalos. Es jau gadiem iepērkos norvēģiem piederošajā veikalu tīklā un esamu apmierināts.

  2. Baiba 27.06.2017 @ 10:30 #

    Ļoti daudzi pārdevēji piemirst, ka pircējs ir tas kas maksā algu un tieši pircējs balso ar savu maciņu, kuram veikalam būs būt un kuram vērties ciet.
    Klienta pieklājīga un laipna apkalpošana ir ikviena veikala galvenā prioritāte.

  3. ELVI 27.06.2017 @ 11:48 #

    Labdien!

    Mums ir ļoti žēl, ka Jums nācās saskarties ar tādu situāciju. Jau 21.06. Jums atvainojamies un labprāt to izdarītu atkārtoti Jūsu portālā. Darbiniece tik tiešām jūtās slikti un nespēja vairs pildīt savus pienākumus sliktas pašsajūtas dēļ. Ar viņu visu esam izrunājuši un vienojušies par risinājumu. Mums rūp savu darbinieku labklājība - turpmāk pievērsīsim tai vēl lielāku uzmanību.

    Ceram uz Jūsu sapratni. Mēs visi esam cilvēki un mēdzam kļūdīties, zaudēt pacietību un gluži vienkārši neizturēt. No savām kļūdām mācīsimies.

    Cieņā,
    ELVI.

  4. pavarins 27.06.2017 @ 12:16 #

    Te jau nu vajadzēja nevis “Atvainojiet”, bet kārtīgu gardumu grozu kā kompensāciju no “ELVI” un pārdevējai par šo grozu samaksāt! Tad nākamreiz zinās kā ar pircējiem jākomunicē!

    • ELVI 27.06.2017 @ 16:00 #

      Labdien!

      Mēs bijām piedāvājuši ieraksta autoram ELVI dāvanu karti kā kompensāciju par sliktu iepirkšanās pieredzi. Diemžēl viņš ir atteicies, taču mēs joprojām gaidām ciemos, lai varētu atvainoties par radušos situāciju.

      Cieņā,
      ELVI.

Komentēt